Direktlänk till inlägg 27 januari 2008

Ok

Av Elin Ahlberg - 27 januari 2008 16:24

Jag är sjuk och orkar inte röra mig. Då får man göra sånthär


Kryssa för hela ditt liv:
(x) Rökt en cigarett
( ) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
( ) Haft sex på offentlig plats
( ) Snattat
( ) Fått sparken
( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem
( ) Blivit påkommen av någon när du haft sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad
(x) Gått på Blind date
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
( ) Sett någon dö.
(x) Varit i Kina
(x) Varit i Indien
(x) Flugit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
( ) Känt som om du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
( ) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

  • Något smeknamn? Nej, jag heter Elin så det blir jag kallad
  • Pappas namn? Per
  • Favoritdricka? Kaffe
  • Tatuering?
  • Kroppspiercing? I öronen
  • Hur mycket gillar du ditt arbete? Jag gillar mitt arbete mycket. Med lite vemod jag nu lämnar det.  
  • Födelseplats: Helsingborgs lasarett 
  • Favorit semesterort? Har faktiskt inget favvissstället. Gott sällskap och välbehag så trivs jag var som.
  • Har du nånsin varit i Afrika? Nej
  • Någonsin stulit en trafikskylt? Nej, varför skulle man göra det?
  • Favoritmat? Lax.
  • Favoritdag i veckan? Den dagen som är bäst
  • Favoritmärke på kroppstvål? Oj, sånt håller inte jag koll på.
  • Favorit TV-program? Grey's anatomy 
  • Favoritdoft? Doften av ingenting
  • Vad gör du för att koppla av? Pysslar och sitter vid pianot
  • Hur ser du dig själv om 10 år? Nöjd, kär och glad.
  • Vad gör du när du är uttråkad? Aktiverar mig
  • Vad tycker du om att få? Kramar
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards