Direktlänk till inlägg 23 juni 2008

God natt

Av Elin Ahlberg - 23 juni 2008 21:56

VÄLDIGT BRA föreställning ikväll! Jag älskar att ha folk man känner i publiken! Helt underbart! Imorgon är det Teenidol igen. Det känns som det var igår! Tiden flyger iväg!


God natt. Jag däckar snart!

 
 
Ingen bild

annika

24 juni 2008 10:45

Hallå i värmen! Antar att du träffat min lillsyrra och hennes familj vid detta laget. De har sms:at hur fint och varmt och bra de har det, så det bekräftar bara vad du hela tiden skrivit! nu kan du snart räkna dagarna till du ska hem igen, det är väl i slutet av september? Då har du skaffat nya vänner för livet, antar jag, som kanske kommer dela fler äventyr med dig framöver, vem vet? idag åker jag med min familj (utom Sebastian förstås, han stannar hemma och arbetar ett par veckor till!)till Mallorca. Stannar där en vecka, det ska också bli skönt. Dock lär vi inte få underhållning ens i närheten av den ni levererar i Side! ha det fortsatt bra, Elin! PS! Sebbe har just bokat resa till kompis i Storbritanien en vecka i juli.Han hälsar!

 
Ingen bild

Farmor

26 juni 2008 14:48

Allt väl? Här hemma ser det ut som om vädret håller på att bli bättre. Man kan alltid hoppas. I morgon åker farfar och jag till stugan. Vi är nog borta cirka 14 dagar. Det betyder att jag inte kan läsa dina brev. Det gör jag varje dag. Vi hörs när vi kommer hem. Ha det fortsatt bra. Hälsa ditt team. Det är nästan som om vi känner dem. Kram farmor och farfar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards