Alla inlägg den 17 maj 2007

Av Elin Ahlberg - 17 maj 2007 18:04

Vi anlände till Goa klockan fem efter en timmes bussresa som jag så klart sov mig igenom. Om ni vill slippa åskjuka och sova hela resan ska ni helt klart tugga Calma åksjuketugummi. Super!

Vi gick raka vägen ner och satte oss nära poolen och såg ut över havet. Hotellet ligga ca 20 meter från havet. Vi tog sedan en tur runt hela hotellområdet och fann att vi antagligen kommer kunna hålla oss sysselsatta med diverse aktiviteter. Allt från yoga, massage och träning till sola, bad och god mat. För att inte glömma lite shopping som vi ska försöka hitta imorgon.

Det är rena paradiset här. Tror aldrig jag har bott så fint. Alla är så serviceinriktiade att jag knappt får hälla upp mitt eget te innan någon kommer och säger "Excuse me, Miss" och gör det till mig. Det är nog något jag inte kommer vänja mig vid.

Kan inte fatta att jag är här!

GOA

Av Elin Ahlberg - 17 maj 2007 14:39

Vi är i Goa!
Havsutsikt!

Pool!

Sol!


Ovido - Quiz & Flashcards