Alla inlägg under september 2008

Av Elin Ahlberg - 6 september 2008 09:55

konstig natt. Tur att jag sov till tio. Jag har ändå fått vilan jag behövde. Snart är det dagt för Arum. Bada och mat och ha en skön ledig dag.

Nice!

Av Elin Ahlberg - 5 september 2008 14:58

Jag väntar och väntar och väntar och får nästan ont i magen så mycket jag väntar. Och tänker och tänker och tänker och får ont i huvudet så mycket jag tänker. Jag önskar och önskar och önskar och får nästan ont i hjärtat så mycket jag önskar. Jag drömmer och drömmer och drömmer men kan inte somna.


Jag har precis kommit från stranden och nu ska jag ta en skön och uppfriskande dusch och sedan blir det kaffe på det.


Snart kommer familjen hit!

Av Elin Ahlberg - 4 september 2008 08:39

Igår hade jag verkligen en toppendag. Migross shoppingcentre på kvällen var väldigt mysigt. Jag och Stina gick tillsammans och Erik och Dhani gick för sig. Vi träffades upp för kaffe. Fortsatt kolla runder lite. Åkte hem och hade internetkafé i min lägenhet. (Endast här internet fungerar som det ska).

På vägen hem roade vi oss med diverse lekar så som pest eller kolera och Tre personer.


Myggbett eller finne

Döv eller stumm.

Övertrött eller överpigg.

Frysa eller svettas.

Fortsvett eller armsvett.

Ja listan kan göras lång och ju längre man leker denna lek ju bättre blir det.


Adora och bad nu! 


Av Elin Ahlberg - 3 september 2008 14:37

Idag blev det stranden hela dagen. Vi kom hem nu vid tretiden och jag sitter nu själv i lägenheten och slappar. ikväll kör vi till Antalya och shoppar lite på Deppo eller Migross. Ska bli kul.


Idag gjorde vi Parasailing vilket var himla skoj. Här kommer bilder! :)

Av Elin Ahlberg - 2 september 2008 08:12

Konstiga drömmar inatt. Behöver inte berätta allt för det är antagligen måttligt intressant för er men det handlade i alla fall om Thea och att hon sjöng för högt på jobbet. Hihi. 


Avnjuter morgonen kaffe och surfar givetvis på internet samtidigt.


Snart är vi på väg in till hotellet för att ligga på stranden. Mm, nice. Så himla skönt att jag har börjat gilla det. Trodde jag aldrig. Men det var mycket jag inte hade en aning om innan jag kom hit.


Snart kommer besked om framtiden. Där lägger jag ofta mina tankar just nu. Nervös fast ändå inte. Skönt och lärorikt att inte riktigt veta. Tjusningen med livet. För mig i alla fall. Jag börjar vänja mig.

Av Elin Ahlberg - 1 september 2008 23:12

Ikväll var en bra showkväll. Björnarna hade kul på scenen och 80´s + latenight var hur kul som helst med mycket folk och bra tryck. Imorgon är redan sista dagen innan ledig dag igen. Det är skönt för min röst att den hinner vila mellan små och intensiva perioder.


Onsdag blir det shopping på Deppo som gäller. Jag ska dock inte shoppa kläder. Men jag ska avnjuta gott och fint kaffe på Starbucks. Gratiskupong lyckades jag ragga till mig förra gången. :) Hihi!


Nej nu ska jag gå och lägga mig och däcka. Imorgon åker vi in redan tio på morgonen och njuter av solen hela förmiddagen innan ministarsrepet.


Peace out!

Av Elin Ahlberg - 1 september 2008 15:52

Idag har varit en slapp och skön dag. Jag, Dhani, David och Stina tog Dolmus in till hotellet vid tolv. Jag har suttit lite vid datorn och badat i havet med Anna och David och bara haft det gott. Nu väntar vi på att käka. Jag är hungrig så jag håller på att smälla av :)


Ikväll är det 80ś som gäller. Hoppas jag håller. 


Saknar redan min pärlor så det gör ont i mig.


Tack storasyster! 

Ovido - Quiz & Flashcards