Alla inlägg under september 2008

Av Elin Ahlberg - 18 september 2008 14:48

Nu har familjen åkt och det känns givetvis lite tomt. Något ljust i det hela är att Linda kommer natten mellan den 2-3 oktober. WIHI!


Nu kommer jag längta så det gör ont efter det. Men det är bra att längta.


Mycket frågetecken i mitt liv nu om jag får säga så.


Tack mor, Jocke, Linus och Sara för en helt faktastiskt vecka!

Av Elin Ahlberg - 18 september 2008 08:19

Nu åker jag och vinkar av familjen. Det känns tråkigt att de åker redan. Veckan har varit för kort och jag hade gärna sett att de hade stannat lite till.


Linda har bokat resa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

Av Elin Ahlberg - 16 september 2008 22:50

Jag har träffat min tvillingsjäl. Hon heter Frida och är en lite tjej från Helsingborg som har varit hos oss på hotellet i två veckor. När jag ser i hennes ögon ser jag mig själv. Det är jag när jag var i den ålder. Jag kan se hur hon tänker. Jag ser mig själv. Jag fick hennes adress på en lapp och kommer skicka brev till henne.


Jag är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag borde gå och lägga mig nu men kan inte slappna av.


Imorgon är sista dagen med min familj här. Ja som jag alltid säger, tiden går så himla fort.


Jag väntar fortfarande på svar om vintersäsong.

:)

Av Elin Ahlberg - 16 september 2008 17:29

Jag är glad och mår bra. Har det bra. Allt är bra.

:)

Av Elin Ahlberg - 15 september 2008 09:01

Väldigt, väldigt mysig filmkväll igår. Men oj vad sent det blev. Hade nästan hunnit ljusna när stackars Alex körde hem som skulle upp redan klockan sju. Nu åker jag till familjen och ska käka frukost och sedan ska jag däcka på stranden! :)

Av Elin Ahlberg - 14 september 2008 21:51

Idag har jag har haft en av de bästa showerna sedan jag kom hit. Det kóm väldigt lägligt eftersom min familj är här. Helt underbart skoj. Från början till slut!


Nu ska jag hem och sova så jag orkar upp imrgonbitti för att sola och bada.  

Ijackshamlar!

Av Elin Ahlberg - 13 september 2008 22:42

Det har varit två helt perfekta dagar med mig familj. Allt har bara rullat på precis som det ska och jag har njutit.


Idag har jag varit ledig och vi låg vid stranden hela dagen för att sedan ta oss tillbaka till deras hotell för att slappa och spela kort och sova lite och ha det allmänt gott.


Vi tog taxi in till gamla Side, åt en väldigt god middag på restaurant Chillis och sedan blev det shopping för hela slanten.


När vi kom hem till min lägenhet dracks det kaffe och många skratt för allt och ingenting.


Klockrent skämt kom från mig... om jag får säga det själv. :)


Nu har jag precis gett dem skjuts hem och jag ska titta lite på film och sedan sova gott.


Peace out!


Av Elin Ahlberg - 12 september 2008 14:54

Jag har haft en väldigt mysig första dag med min familj. Åkte dit med fruokst och åt god morgensmad. Tog taxi ut till Sunwing och har badat vid havet här hela dagen. Lunch på beachclub och nu pkte de hem för att vila lite och sen kommer hit i kväll och se show. Jag ska duscha och vila lite jag med här på jobb. SKönt.

Ikväll blir det utgång!

Jag är glad... men väntar...

Ovido - Quiz & Flashcards