Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Eurovisionkväll

Av Elin Ahlberg - 24 maj 2008 22:50

Sitter på Adora och har Eurovisionkväll.

Mysigt.

Lite tomt nu när de åkt.

Jag har dock det väldigt bra. Mycket fin dag. Shoppat loss riktigt.

Tack för en jättebra vecka med er. Ni är bäst!

 
 
Ingen bild

Farmor

25 maj 2008 10:37

Jag blir så glad när du skriver att du trivs så bra. Har pratat med mor. Hon är så nöjd med tiden hos dig. Om en stund ska farfar, jag och en god vän till oss åka till Mallorca. Hans fru dog i somras och han behöver oss nu. Resmålet blev bestämt innan du och Turkiet kom med i bilden. Jag ska läsa allt när vi kommer hem. Kram från farmor och farfar

 
Ingen bild

mor din

25 maj 2008 12:38

Hej min prinsessa.Tack själv för en jätte trevlig vecka.Detta kommer jag leva länge på.Skulle kunnat stannat längre, men förhoppningsvis kommer vi igen.Hälsa Louise.Älskar dig.Mor

 
Ingen bild

Familjen Landtborg

25 maj 2008 16:22

Hej Elin. Läser din blogg med jämna mellanrum. Tycker precis som alla andra att det är kul att du trivs. Vi har fullt upp här. Snart stundent och på torsdag är det bal. Emma är jättefin i sin klänning. Jag tar bilder och skickar. Kan vi använda din vanliga mailadress? Erika har kommit in preliminärt på sin gymnsielinje kul. Leif mår bra och jag trivs på mitt nya jobb. På fredag ska vi ut och tura. Ha det så bra
Kramar familjen Landtborg

 
Ingen bild

Emelie

27 maj 2008 17:30

Hej Elin :) skulle gjärna vilja höra dig sjunga , finns det nåt klipp eller nån sida på internet när man får se dig sjunga ? :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards