Alla inlägg under november 2006

Av Elin Ahlberg - 2 november 2006 09:55

Så duktig jag har varit denna morgon. Jag gick upp vid halv nio och gick raka vägen upp, klädde på mig och gick till Willys för att handla mat. De öppnade inte förrän nio så jag tog en promenad till medans jag väntade. Sedan handlade jag mat att fylla upp mitt tomma och ekande kök med. Nu sitter jag och äter en god och välförtjänt frukost och sedan ska jag gå och ta en lååång och skönt dusch. Ojoj, vilken härlig morgon.

Av Elin Ahlberg - 1 november 2006 14:53

Jag är så seg precis innan jag ska göre ve mig till jobb. Nu sitter jag i morgonrock och drar på det så länge som det går. Fryser göra jag också! grr, soffan hägrar!

Av Elin Ahlberg - 1 november 2006 13:07

Jaha, då var jag tillbaka i Göteborg. Har som vanligt varit en jobbig resa. Jag hatar att åka tåg. Jag suttit och lyssnat på två busiga små systrar som verkligen inte ville lyssna på sin mamma. Haha, det dröjer nog ett antal år innan jag skaffar barn. I alla fall om jag inte lyckas få pli på dem. :)

Ovido - Quiz & Flashcards