Alla inlägg den 16 november 2006

Av Elin Ahlberg - 16 november 2006 14:52

Fy fan vad jag är trött för tillfället. Har precis sovit ett slag. Jocke ringde och väckte mig men det var nog bra för att jag hade nog kunnat sova hela dagen annars. Jag ska snart göra ve mig för att åka och jobba men ska nog dricka en kopp te först och se lite på världens sämsta program : TYRA BANKS SHOW!

Av Elin Ahlberg - 16 november 2006 07:52

Igår kom jag inte i säng förrän tre. Vi hade abonerat på jobb och stängde inte förrän ett. Klockan kvart i två satt det fortfarande fulla gäster kvar och sedan fick jag och Emelie ta varsin taxi hem. Som tur var den inte så dyr. :) Me love minitaxi!Nu gäller det att ladda om för teater idag. Men det kommer bli kul. Torsdagar är verkligen roliga!

Ovido - Quiz & Flashcards