Alla inlägg under november 2006

Av Elin Ahlberg - 10 november 2006 07:44

Jag kommer få en inneboende i slutet av denna månad! Emelie ska få bo hos mig!!!MYS!

Av Elin Ahlberg - 8 november 2006 16:10

Då var ännu en onsdag gjord. Skönt! Imorgon är det teater hela dagen om de dagarna gillar jag! Nu är det bara två dagar kvar till de tre brudarna kommer upp! WIHI!

Av Elin Ahlberg - 6 november 2006 16:50

Måndag..! Idag är verkligen en sån dag jag känner att jag behöver ha en vän vid min sida. Jag ska snart bege mig hem till Sofie och mysa där hela kvällen och det ska bli härligt. Jag har knappt sett henne på två veckor! :(

Av Elin Ahlberg - 5 november 2006 20:22

Nu har jag tagit det lugn nästan hela dagen och jag börjar få lite tradigt nu och känner mig lite ensam! :(

Av Elin Ahlberg - 5 november 2006 14:58

Allting går verkligen upp och ner hela tiden. Just nu försöker jag bara se fram emot helgen då mina underbara pärlor kommer hit till Göteborg och vi ska ha en toppenhelg! Jag längtar så himla mycket!!!!

Av Elin Ahlberg - 5 november 2006 11:21

Igår stack vi över till Gothia efter jobb. Ingen skulle egentligen dra vidare men vi visste ju alla hur det skulle bli. Halv tre begavs det till Park och där dansade vi och hade skoj. 20 i 6 stod jag och Elin på Järntorget och skulle ta första spårvagnen hem. Känner att det inte kommer bli så mycket gjort idag om jag ska vara helt ärlig. :)

Av Elin Ahlberg - 3 november 2006 10:00

Jag har precis varit ute och tagit en promenad. Din sate vad kallt det är. Jag får en chock varje gång jag kommer utanför dörren. Men jag har hört att det ska bli upp till 10 grader igen och det ser jag verkligen fram emot.När jag kom hem och öppnade kylskåpsdörren möttes jag av stenfrösen mjölk. Om det är någon som vet hur man ska göra om kylen är för kallt och det inte funkar att skruva på tempen så hör gärna av er. Jag håller på att få spader.

Av Elin Ahlberg - 2 november 2006 10:51

Jag har blivit så vuxen! :) Jag ringde precis till tandläkaren och bokade en tid för undersökning. Är inte det vuxenstatus! Hihi

Ovido - Quiz & Flashcards