Alla inlägg den 16 november 2009

Av Elin Ahlberg - 16 november 2009 14:33

Himmel, himmel, HIMMEL!!!!!!!!!


Jag hoppar upp och ner!


HIMMEL!

Av Elin Ahlberg - 16 november 2009 11:48

- Hej jag heter X och jag ringer från X studio i Malmö. Du har en vän som vari här inne och fotograferats hos oss och REKOMMENDERAT dig. Just nuh ar vi en kampanj med kostnadsfri styling och fotografering. Är det något du vill passa på att göra?

- Men det är väl ert koncept? Ni har väl alltid kosnadsfri styling och fotografering?

- Ööö, det vet jag inte... Men du är inte intresserad?

- Eh nej tack.

- Ok, Hejdå.

- Hejdå...

Proffsigt!


Jag sitter återigen på Marina hotell i Helsingfors. Första kvällen är avslutad. En timmes promenad. Det kommer inte bli ljust idag. Mysigt.


Mycket bestämt i veckan och på lördag får jag besök av fina Cajsa. Kan knappt vänta!

Ovido - Quiz & Flashcards