Alla inlägg den 10 november 2009

Av Elin Ahlberg - 10 november 2009 09:28

och sedan svar på en fråga,

Det blir jul men ingen vanlig jul! :)

Av Elin Ahlberg - 10 november 2009 08:58

Himmel vilken fin tid jag har i vår Hufvudstad!

Det börjar närma sig för att snart sätta foten på båten igen vilket känns lite för tidigt men helt ok.


Nu har jag stoppat i mig lite frukost och sitter och ser på nyhetsmorgon. Svininfluensan, borde jag vaccinera mig? Jag vågar inte. Om jag ska vara helt ärlig så vågar jag inte. Jag har väldig fobi för att stoppa i mig saker som jag inte har full koll på. Värktabletter kan jag sträcka mig till men det är ytterst sällan. :)


Elever som anmäler lärare för ingenting... Se till att sköt er i skolan istället så har vi inga problem.


Tänk att det fortfarande finns dethär valsystemet på idrott. Två får välja och alltid samma som blir kvar sist. Usch jag blev lite illamående.


Nu ska jag fundera lite.



Ovido - Quiz & Flashcards