Alla inlägg den 3 november 2009

Av Elin Ahlberg - 3 november 2009 13:33

Himmel vad trevligt det har varit att Agnes också varit hemma nu dessa dagarna. Mysigt promenader (som jag nu äntligen kan ta igen) och fika och mys.


Idag är det Thea som ska besökas i Lund då jag inte sett henne på för tok för länge!!! Längtar!


På lördag far jag upp till Stockholm för att på söndag göra audition. Latmasken tog nästan överhand innan det löste sig bra med boende och tåget faktiskt var bokat. Latmasken är ett farligt virus. Passa er. Den ligger latent i kroppen hos alla  och ofta blommar den upp med jämna mellanrum. Allra vanligast är den såhär på höstkansten. Speciell ilsken är den när man inte vet hur varm jacka man ska ta på sig.


Stakars min lilla fina bror. Tandläkare gånger två idag efter olyckan. Onödigt detdär med att slå ut två framtänder. Tror jag lyckades liva upp honom litegranna nu innan han satte sig på tåget ner till Malmö för att sedan transportera sig vidare ner till Trelleborg. Tacka vet jag Iphone och ladda in musik!


Nu ska jag värma mig lite soppa innan jag packar ihop mina ting och beger mig till tåget. Marie och Skånetrafiken ska besökas innan kärt återseende med Thea.


Ha en fin tisdag alla ni där ute.


Peace out

Ovido - Quiz & Flashcards