Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Lite kan toppa

Av Elin Ahlberg - 27 september 2008 22:33

Slappedag. Vi har badat lite och varit i Side men bortsett från det har det endast varit internetkafé i vår lägenhet som gällt.


Jag känner mig... konstig. Säsongen är inte långt ifrån över och det är trots allt sex veckor kvar. Vad händer? När hände detta? Jag vill mer än mycket åka hem samtidigt som jag får ångestkramp bara av att tänka på att inom en begränsad framtid kommer detta vara slut. Detta har varit det bästa jag gjort i hela mitt liv.


Det kändes tråkigt med vintersäsongen men jag har börjat se det med lite andra ögon. Jag måste det. Jag måste bli mer resonlig. Bli lite bättre på att se på livet med lite distans. Det kommer. Jag är ju trots allt bara 21. :)


Jag börjar mer och mer tänka på att göra en sommarsäsong till. Det lockar men skrämmer. Lite kan toppa. Men jag känner mig inte klar med vad jag kan få ut genom att stå på Sunwingscenen. Det är den bästa skolan jag här och nu kan komma på.


Imorgon ska jag få hjälp av duktiga David med min showreal. Ska bli kul. Han kan väldigt mycket om sånt och det behöver jag om det ska bli bra. Träning, kanske bada och sedan klippa film fram till show. Very nice!!!


Jaha nu ska jag lägga mig och se om jag kan somna. Har inte lagt mig innan tolvslaget sedan himlen vet när. Men med tanke på trötthet och förkylning kommer det nog inte bli några problem.


Ijackshamlar!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards