Direktlänk till inlägg 20 september 2008

BRA DAG!!!

Av Elin Ahlberg - 20 september 2008 15:42

Fotograferingen på stranden med båda teamen blev lyckad i morse. Komiskt att vi skulle välja just den enda dagen på hela säsongen som det varit molnigt på. Det gav oss i och för sig inspritation till att bulta på oss badkläder med mössor, halsdukar och dylikt i samma katogori. Det blev nog ett och ett annat bra kort hoppas vi.


Under dagen har vi megaslappat. Vi kollade på Fantomen på operan (jag såg dock bara första halvan). Vi beställde hem mat, att få mat körd till dörren är ibland guld värt. Fisk... mm...


Telefonen ringde när jag sedan låg mitt på golvet och sov till ljudet av That's all I ask off you and so on. Jag blev glad. Nu är jag glad.


Snart kör vi till Alanya och ska fira att de har kört 100 föreställningar. Vi har bokat ett stort rum på Green garden vi ska sova i! KUL!


Imorgon ska jag på filmmys efter show :)


Nu ska jag Louice (av en och en väldigt betydande anledning) ha datorn)


Peace out!

 
 
Ingen bild

mor din

21 september 2008 19:30

Hej min prinsessa.Ville bara säga att jag saknar och älskar dig, skulle kunna ta flygstol till dig direkt.Fortsätter hålla tummarna för dig, är nog lika nervös som du puss lav jo

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards