Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Elin Ahlberg - 12 juli 2009 15:54

GENI!

Av Elin Ahlberg - 12 juli 2009 10:45

Jag har som sagt en väldigt fin helg.


Igår fick jag gjort klart en låt som jag faktiskt blev himla nöjd med. Det är inte ofta jag känner ett totalt lugn och en definitiv belåtelse när jag gjort någon jag sedan lyssnar på. Oftast är det något jag vill ändra, något jag inte är nöjd eller något jag till och med stör mig på. Självförtroendet far i hastig fart i höga sockertoppar till djupa beska dalar. Men igår var det sött som aldrig förr. Ett samtal till moster Liz DIREKT! Det blev tårar, som väntat. Älskade moster. Lämnade sedan några låtar till en person jag länge ämnat ge till.


Sedan tog jag mig in till Landskrona för att stödja Karnevalen. Fina vänner mina. Danne Stråhed bjöd på skånefest på Rådhustorget. Jag insåg hur härligt mitt fina hemman är och hur mysigt det var att stå där med x antal skåningar och stämma upp i;


När en flicka talar skånska.


Nu sitter jag och tjänar lite pengar och jobbar och ikväll blir det mys i Helsingborg med "Vi fyra". Vi hoppas på fint väder så plasten kan bli ute på gröningen. Just nu ser det dock mörkt ut på den fronten. Det löser sig.

Ovido - Quiz & Flashcards