Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Elin Ahlberg - 21 maj 2009 13:11

Jag är ledig. Vilket tydligen, år 2009, rimmar med att jag är sjuk. Konstigt. Och fruktansvärt irriterande och tråkigt. Jag sitter med min studio men tycker det är lite sådär lagom skoj när jag inte kan sjunga. Skulle inte förvåna mig om detta är någon form av luftrörsskit. Men imorgon kommer det vara toppen igen. :)


Jag och Linus hade en fin syster/bror-dag igår. Vi for och spenderade tid, och han även pengar, på Väla och sedan satt vi hela kvällen och spelade in en låt när han sjöng. Inte kunde jag ana at min bror hade talang inom sång. Det visste nog inte han heller. Skoj!


Idag är det bara slappa som gäller och försöka bli frisk så fort som möjligt så jag hinner göra allt som jag vill.


Peace out.

Ovido - Quiz & Flashcards