Direktlänk till inlägg 1 april 2007

Borta bra...

Av Elin Ahlberg - 1 april 2007 18:22

Nu sitter jag i mitt rum i Tågarp och har fått allting klart. Jag känner mig lugn och harmoniskt! För tillfället i alla fall. Snart ska jag och förhoppningsvis Filippa ut och gå Gluggstorp, sen har jag varit duktigt hela dagen.Det kliar i mina fingrar efter både pianot och gitarren. Men om jag väntar lite till kommer det bli ännu mer underbart när jag väl sätter mig. :) Alla mina notböcker står framför mig i en organiserad och ståtlig linje. De väntar med förväntan på att bli öppnade och lästa.

 
 
Ingen bild

Helena

2 april 2007 11:07

Hej :) Visst är det du som är med i fjorton suger? Den är RIKTIGT BRA måste jag säga! Jag skulle jättegärna vilja veta lite saker om filmen så om du vill får du gärna adda min msn: snorkfroken9@hotmail.com
/ Helena

 
Ingen bild

Elina

8 april 2007 22:59

Hej Elin:) Mitt namn är Elina kommer från Båstad och är snart 18 år. Detta kanske verkar lite uttjatat för dig, med att alla skriver: åh visst är det du från Fjorton suger, m.m Men jag måste säga att anledningen till att jag kontaktar dig nu är för att jag är helt fachinerad av dig och en viss person i filmen som var din "pojkvänn", Andreas som jag bara inte kan sluta älska(A) Jag är en väldigt social människa som älskar att träffa nytt folk & så:)jag är så fachinerad av dig att du är min förebild, tycker bara du verkar vara en snäll och omtänksamm människa:) Du kan väll adda min msn kanske så kan vi fortsätta prata där? För det är några saker jag skulle vilja fråga dig om och så:) så du får inte tro att jag är någon skumm person som är ute efter något eller så, för det är jag inte,och jag lovar att inte ge ut din msn till någon annan, ( så det inte blir jobbigt för dig ) elina.kulenovic@hotmil.com / Kram Elina.

 
Jon

Jon

9 april 2007 01:28

hej Elim! hoppas allt e bra, tängte på de varför ställer du inte upp i idol?;) vore kul se hur långt du skulle gå där hehe

http://www.jonnilsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Ahlberg - 3 maj 2010 12:16

Nu är jag igång och bloggar på http://www.elin-louise.alskahelsingborg.se/ VÄLKOMNA! ...

Av Elin Ahlberg - 1 maj 2010 09:59

Nu är det dags. Jag kommer, i alla fall på ett tag, inte skriva på denhär bloggen mer. Där med inte sagt att ni inte kommer kunna följa mig om ni har lust till detta. Jag kommer, på måndag, börja blogga på alskahelsingborg.se. Det hade gjort mig så...

Av Elin Ahlberg - 26 april 2010 08:33

Jag gick upp tidigare än vad jag behövde denna morgon för att hinna ringa två viktiga samtal innan jag beger mig till Göteborg. -Jag är tyvärr inte anträffbar för tillfället men lämna namn och telefon... -Personen du söker är på tjänsteresa och k...

Av Elin Ahlberg - 24 april 2010 14:00

Isa och Liam, min prins och min prinsessa, har sovit här inatt. När jag och Isa, halv elva, till slut väckte det minsta lilla yrvädret startade jag hans dag med frågan:   "Ska du sova hela dagen Liam?" Svaret blev men världen största smile: "...

Av Elin Ahlberg - 22 april 2010 14:48

Min fina Linda. Mina tankar är med dig! Jag älskar dig. Kära stora lillebror har nu införskaffat sig med mycket möda och stort besvär ett sånthäring körkort. Jag är överlycklig och så glad för hans skull. Lite för min egen del eftersom han har l...

Ovido - Quiz & Flashcards